چرا آل این وان (ALL In One) بخریم
نوشته شده توسط : رنجبر

کامپیوتر بدون کیس یا همان کامپیوتر All in one یک کامپیوتر حرفه ای است که قطعات داخلی کیس در یک قطعه اصلی که معمولاً پشت صفحه ال سی دی یا روی پایه، جایی که مانیتور متصل میشود ساخته شده است.


دلیل اول: احتیاجی به خرید مانیتور نیست.
یکی از دلایل مهم خرید کامپیوتر بدون کیس ال این وان این است که نیازی به خرید جداگانه صفحه نمایش (یا دیگر لوازم جانبی) نیست. این سیستم حرفه ای دارای صفحه نمایش LCD باریکتر و پیشرفته تر بوده و این امکان وجود دارد تا تمام قطعات داخلیکامپیوتر تاچ بدون کیس در داخل صفحه نمایش یکپارچه سازی شود و این باعث سهولت در جابجایی کامپیوترهای بدون کیسمی شود. این سیستم بدون نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر برای وب گردی و ایجاد سند آماده شده است. (لپ تاپ و نوت بوک استوک)

دلیل دوم: فضای کم کامپیوترهای بدون کیس
در مانیتور کامپیوترهای قدیمی از تکنولوژی اشعه قطب منفی استفاده شده بنابراین این مانیتورها بسیار حجیم بوده و اغلب نیمی از فضای روی میز را اشغال کرده و این سیستم ها دارای یک کیس بزرگ هستند که بقیه فضای باقی مانده را اشغال میکنند بنابراین از نظر فضا مشکل ایجاد میشود و افراد مجبور می شوند کیس را زیر میز گذاشته و برای روشن و خاموش کردن بر روی زانوها خم شوند اما در کامپیوتر های بدون کیس این مشکل وجود ندارد زیرا این سیستم ها فضای خیلی کمی را اشغال می کنند و درمواردی حتی این امکان وجود دارد که مانیتور به دیوار متصل شده و تمام فضای میز خالی شود.


دلیل سوم: کاهش مصرف برق و حرارت تولیدی
یکی از موارد تولید کامپیوتر All In One کم جا، استفاده از اجزاء لپ تاپ یا تکنولوژی مشابه است که به این نوع از کامپیوترهای شخصی اجازه میدهد تا از مزایای لپ تاپ بدون فداکردن قدرت یک کامپیوتر شخصی استفاده کنند. در این سیستم های حرفه ای قطعات داخلی حرارت کمتری را تولید کرده و از نظر هزینه و مصرف برق به صرفه تر بوده و کامپیوتر را خنک نگه می دارند که برای محیط زیست نیز بهتر است.


دلیل چهارم: سهولت در استفاده
وقتی از فروشگاه یک کامپیوتر می خرید ، نصب آن در خانه به عهده خودتان است. در کامپیوتر های معمولی تعداد کابلهایی که باید به قطعات مربوط به خودشان متصل شوند زیاد است و ممکن است خریدار را دچار سر در گمی کند ولی کامپیوتر و سیستم بدون کیس این گونه نیست و فقط کافیست به دیوار وصل شده و روشن شود. (لپ تاپ کاکرده)


دلیل پنجم: حذف درهم ریختگی کابلها
نصب یک کامپیوتر رومیزی در خانه یا محل کار نیازمند کابلهای زیادی است مانند کابل برق ، کابل صفحه نمایش، بلندگوها، کیبورد، موس و تمام لوازم جانبی دیگر. زمانی که این کابلها به هم ریخته شوند علاوه بر ظاهر نامناسب میتوانند خطرناک هم باشند. ممکن است شخصی در آنها گره خورده و به خود یا کامپیوتر آسیب بزند.
در سیستم حرفه ای بدون کیس ال این وان کابلهای موجود شامل کابل برق، موس و کیبورد شده که حتی می توان از موس و کیبورد بی سیم نیز استفاده کرد. (خرید لپ تاپ استوک)


دلیل ششم: جذابیت
یکی از خوش ظاهرترین کامپیوترهای رومیزی بازار امروز، کامپیوترهای بدون کیس هستند. افراد انتظار دارند در ازای پولی که خرج می کنند یک کامپیوتر خوب بگیرند که علاوه بر کارایی از نظر ظاهر هم شیک و زیبا باشد و فضای اطراف را لوکس نشان دهد . (نوت بوک استوک)


دلیل هفتم: ویژگی هایی که کامپیوترهای رومیزی فاقد آن هستند.
وقتی تولید کنندگان شروع به ساخت کامپیوتر بدون کیس کردند متوجه شدند که ویژگی هایی را می توانند به آن اضافه کنند که داشتن آنها بر روی کامپیوترهای شخصی مرسوم، سخت است. یکی از ویژگی هاصفحه نمایش و مانیتور لمسی است.
کامپیوتر بدون کیس آل این وان با صفحه لمسی به کاربران اجازه میدهد بوسیله قلم و یا انگشتانشان مستقیماً برروی صفحه نمایش کامپیوتر کار کرده و حتی بعضی از آنها ویژگی چند نقطه لمسی همزمان (Multi Touch) را دارند که به کاربران اجازه میدهد تا با دستکاری اندک صفحه نمایش، عملیات چرخاندن، بالا و پایین آوردن صفحه را انجام دهند.





:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک , لپ تاپ , استوک , نوت بوک استوک , لپ تاپ کارکرده , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: